Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc, le puteți returna, iar noi vă vom restitui banii.
Cum se procedează în caz de retur:
- În caz de retur, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nepurtate, complete şi în ambalajul original, având toate etichetele de la producător.
- Trimite-ti un email la adresa: comenzi@dailyfashion.ro
- Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul. Nu sunt acceptate livrările cu ramburs, ridicarea coletelor la sediul firmei de curierat.
- Expediați coletul până în 15 de zile de la primirea produselor.
- Nu este posibilă expedierea coletului prin ramburs, poștă (nu vor fi acceptate). Coletele expediate astfel nu vor fi acceptate.
- Cheltuielile de retur, le suportă întotdeauna clientul.
Date de contact email: comenzi@dailyfashion.ro
Exceptii
Clientii care doresc ca produsele sa contina masuri/modificari personalizate pe care le confirma telefonic, sms, Facebook sau Email, constituie o exceptie si ele nu pot fi returnate.
Conform OUG34/2014 Art.16 Lit.c exercitarea dreptului de retragere este anulat in cazul furnizarii de produse confectionate dupa specificatiile clientului.